آخرین اخبار

نایب رئیس فدراسیون فوتبال: محمدی با وجود سکونت در آمریکا تیم ملی ایران را انتخاب کرده بود

نایب رئیس فدراسیون فوتبال به ضایعه درگذشت بازیکن تیم ملی کشورمان واکنش نشان داد.

اشتراک گذاری
03 دی 1402
کد مطلب : 10584

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ملیکا محمدی، بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان امروز همراه با ۲ هم تیمی‌اش یعنی بهناز طاهرخانی و زهرا خاجوی درباشگاه خاتون بم در ورودی شهر بم دچار سانحه تصادف شده و جان خود را از دست داد.

این اتفاق براثر واژگونی خودروی تیبا بازیکنان تیم ملی و خاتون بم در دوراهی باغچمک باعث مصدومیت سه نفر و فوت یک نفر شد.

مریم منظمی، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دراین خصوص اظهار داشت: هنوز هم درگذشت ملیکا محمدی را باور ندارم. او یکی از بازیکنان بسیار باشخصیت و خوب تیم ملی بود و واقعا چنین اتفاقی قابل باور نیست.

وی با بغض و چشمانی گریان عنوان کرد: این خبر را صبح امروز از رسانه‌ها شنیدم اما ساعت ۱۸ به سمت بم پرواز دارم تا وضعیت را بررسی کنم. 

نایب رئیس بانوان فدراسیون تصریح کرد: او با وجود اقامت خانواده‌اش در آمریکا به دلیل علاقه شدید به مردم ایران و تیم ملی، بازی برای کشورمان را انتخاب کرد و این اتفاق نشان می‌دهد چه قدر شخصیت بزرگ و وطن‌پرستی داشت.

منظمی درمورد آخرین وضعیت بهناز طاهرخانی و زهرا خاجوی اضافه کرد: تا جایی که من اطلاع دارم حال این ۲ بازیکن بهتر شده است و دچار شکستگی هستند. 

به گزارش خبرگزاری فارس، طبق شنیده‌ها بهناز طاهرخانی پس از این اتفاق دچار خونریزی مغزی شده و پزشکان مشغول مداوایش هستند. خواجوی هم از ناحیه لگن دچار شکستگی شده است.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + پانزده =